2012. július 28., szombat

Mit vegyek fel nyáron? (2. rész)


A gyakorikérdések.hu-n sokszor találkozom ilyen kérdéssel, hogy "milyen cipőt,ruhát hordjak nyáron?", szóval meg megpróbáltam összeszedni ezeket hogy mik a legpraktikusabbak a nagy melegekben.

Folytassuk az alsó ruházattal.


Na, itt már egyre több lehetőségünk van. Kezdjük a nadrágokkal. Az anyaga lehet bármi: farmer, pamut, vászon, stb. Ilyen melegbe elvileg a legjobb a pamut.



A short a legrövidebb, a nagy melegbe ez a legjobb választás. Nekem sincs tökéletes alakom, sőt, de azt mondom, vegyétek fel bátran! Nehogy azért süljön meg bárki is, mert nincs modell alkatra. 
A térdnadrág az, ami kicsivel feljebb/lejjebb ér a térdnél. Aki esetleg mégse mutogatná a combját, de nem akar megfőlni a hosszú gatyába, annak tökéletes választás. Vagy ha annyira nincs meleg, de annyira hideg se, hogy shortot vegyünk fel, akkor bátran bújjunk ebbe.
A háromnegyedes nadrágból a lábszárnak majdnem csak a fele van kint. Én ezt a fazont nem szeretem, csak biciklizéshez, illetve tesiórán hordok ilyen gatyát. (Asszem ennél a fazonnál van az a buggyos hatás, ami olyan mintha besz@rt volna az illető. Bár már mindegyik fazonnál megtalálható. Szerintem hülyén néz ki, nem is mutatok róla képet. :D)
Ha nagyon rosszra fordulna az idő, előkaphatjuk a hosszú nadrágokat. Ebből van cső-, egyenesszárú, meg az én általam nem kedvelt buggyos fazon.
Ja igen, majdnem elfejtettem, a képről le is maradt: a cicanaci, vagy legging, ahogy tetszik. Két hosszúságú fazont szoktam látni belőle, egy hosszút meg egy térden túl érőt. Melegbe szerintem nem jó választás, mert rátapad a bőrre, és ha fekete színűt választunk, az még szívja is magába a meleget. És szigorúan, hosszított felsővel hordjuk!

Nekünk, nőknek lehetőségünk rejlik még a szoknyákban is. Szinte ugyan azok a hosszúságméretek vannak a szoknyáknál is, mint a nadrágoknál.




A miniszoknya a legrövidebb fazon. Én ilyet nem nagyon merek hordani, mert ha lehajolok, kint van mindenem... :D De erre is igaz az, ami a short-ra: a nagy melegben ez a legjobb választás.
A térdig érő szoknya szintén azoknak lett kitalálva, akik nem szeretnék megmutatni a nagyvilágnak a combjukat.
A midi, (vagy háromnegyedes szoknya - szokták így hívni?) csak a lábszárat hagyja szabadon. Nadrágból nem szeretem ezt a fazont, de szoknyából nem lehet rossz. Ha direkt ilyen bővebb (mint a képen a sárga szoknya), és ahogy belekap a nyári szellő... áá de jó lehet. :-)
A maxiszoknya az, ami a földig ér. Ez is nagyon kényelmes lehet egy ilyen nyári szellőben. :D Alacsony lányoknak nem ajánlott a hordása, mert összenyomja a testet. Magas lányok viszont bátran viseljék!

És most jönnek az egybe ruhák. Van belőle alkalmi és hétköznapi viselet. 



Hosszúsága lehet mini, térdig érő, midi, vagy hosszú. Szoknyából is van egybe ruha, és nadrágból is, ami az úgynevezett overál. Egy ilyen rövid overált tuti fogok venni az idei nyáron. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése