2012. július 24., kedd

Avon körömlakk

Ha jól láttam, a mostani katalógusban is van ilyen körömlakk. Nekem ez a szép zöld színű van meg. :) Tavaly novemberbe kaptam egy barátnőmtől (akivel azóta összevesztünk, nem is akartam használni ezt a körömlakkot, de rájöttem hogy nem haragudhatok erre a lakkra :D).


Imádom a zöldet. Akaratomon kívül rengeteg zöld cuccom van. Valahogy mindenből inkább a zöldet választom. :D 

Az állaga elég sűrű (vagy lehet hogy már az enyém kezd beszáradni). Borzalmasan tudok körmöt festeni, de azért szerencsésen felviszem a karmaimra.

Lehet selejtes darabom van, de nekem rászorul a kupak, az erős csavargatás közbe meg lejön a fekete kupakja, az ecsete meg rá van ragadva. Na ilyenkor bányászom elő a fogót, és probléma megoldva.

Tartósságra nem megfelelő. Nekem legalábbis. Tisztaságmániás vagyok, rengetegszer mosok kezet egy nap, így már az első nap amikor felkenem, kopik le az eleje (csak kicsit, de na...). Bár mondjuk nem is 3 rétegbe kenem fel, és nem használok különböző alapozólakkot meg még mit tudom én mit, csak simán felkenem egyszer.

Nem mondom hogy újraveszem, mert nem tartom csodalakknak. De a színe az nagyon jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése