2012. július 31., kedd

GoGo tusfürdő


Úgy érzem hogy kezdek Kallos-mániás lenni :D Szintén az Euros boltba vettem a tusfürdőt, 2 db volt 290. Szóval 1 db került 145 forintba, szerintem megérte. 


A csomagolása olyan jó, nem? Olyan kis vidám. Jó illata van, nekem elsőre a rágógumi ugrik be róla, de amúgy meg nem tudom mihez hasonlítani.


A krémmánián írták, hogy nem nagyon habzik, így azt hittem hogy egyáltalán nem fog. Egy kis habja azért van. :) Azt is írták hogy szárítja a bőrt, nekem nem tette. Bár én szinte minden fürdés után használok testápolót. A folyadék színtelen, pedig eltudtam volna képzelni neki valami rózsaszín árnyalatot, pedig tényleg nem szeretem a rózsaszínt, de mostanában eléggé rákattantam. :D

Egy sima, átlagos tusfürdő, nem maradtam koszos utána bár előtte sem voltam az. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése