2012. augusztus 1., szerda

Volt heg, nincs heg!

A pattanások foltjaitól sok ember szenved. Nem elég, hogy ott illetlenkedik egy nagy piros pattanás az ember arcán, nagy nehezen eltünteti, utána pedig ott van a nyoma, emlékeztetve rá, hogy neki volt egy pattanása!



Ilyenkor nagy segítség az úgynevezett hámlasztó kenőcsök. Én 2-t szoktam használni, az egyik a Neogranormon, a másik a körömvirág kenőcs.

Szerintem mindkettőt mindenki ismeri. A Neogranormon talán kicsit jobb, az direkt erre lett kifejlesztve. A krém fehér, elég keveset felvinni a kezelendő felületre, mert utána alig lehet eldolgozni. Volt amikor az egész arcom tiszta fehér volt... :D 

A körömvirág az minden sz*rra jó, szó szerint, olyan mint az aloe vera. Rengeteg fajtája van, volt egyszer egy zsírosabb körömvirág krémem is (jó volt amikor ki volt száradva a bőröm, hamar hidratálta, de ha mentem valahova, nem kentem be vele magamat, mert nagyon fénylett), de a mostaninak pont jó az állaga. Sárga színe van, nem zsíros, szinte olyan mint egy nappali krém. Több mindenre jó, mint a Neogranormon: jó a gyulladt bőrfelületek kezelésére, nyugtatja a bőrt, hámosít, szúnyogcsípést is enyhíti. 

Legtöbbször a körömvirágkenőcsöt használom, de ha s.o.s. helyzet van, akkor előkapom a Neogranormon-t, az kicsivel hatásosabb.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése