2012. július 23., hétfő

Első bejegyzés

Halihó!

Ezt a blogot egy 17 éves lány írja, aki megszeretné osztani veletek a mindennapos szépségápolási tanácsait, tapasztalatait.

Már egyszer nekikezdtem a blognak, de nem tetszett, így újra kezdtem. Régen csináltam oldalt is (gportálosat), és azt is vagy 3x újrakezdtem. :D

Először német címe volt (ha jól fordítottam, akkor így hangzott: du bleibst schön), de végül is magyar vagyok, nem? Akkor legyen magyar címe.

Én a természetesség híve vagyok, szinte minden amit használok (bőrradír, arcpakolás, hajpakolás) itthon készítem el, házilag. Így legalább nem mérgezem a bőrömet tartósítószerrel meg színezék- és illatosítóanyagokkal. Nem ítélem el azokat sem, akik készen veszik meg, sőt! Tényleg jóérzés mindig egy új cuccal hazajönni, ha ruha, ha valamilyen kencefice vagy smink. :D Sminkelési tanácsot tőlem nem fogtok kapni, magam se sminkelem magam.

Egyelőre ennyi elég is bemutatkozásnak. Köszi hogy elolvastátok,

sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése