2012. július 26., csütörtök

A piros masnis deréköv

Ma jártam a Hádában, és megláttam egy piros masnis övet. Egyből beleszerettem, és azon gondolkoztam, hogy előttem még miért nem vitte el senki? Kemény 790 Ft-ért lett az enyém.


Bár jobban örültem volna egy szelídebb színnek, pl fekete, bézs, vagy barna, de nem tudtam otthagyni. Még nem tudom mivel fogom hordani, hisz a piros elég hangsúlyos szín, de nem fogom porosodni hagyni a szobámba. :)


Két (szépség)hibája van az új kincsemnek: a patentnál hiányzik egy darab, de ettől tökéletesen összelehet kapcsolni. A másik pedig, a gumirész kicsit kijött (mert rajta volt az a fehér vacak, a lopásgátló, és lyukat csinált rá, ez meg kijött), de belülre betudtam húzni, így kívülről nem látszik.





De ezeket leszámítva mindenképp hordani fogom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése